mangga

Saturday, January 15, 2011

Lucu ke Lucah????

Hari ni mula kursus lagi.. macam biasa pakai driver handalan.. sbb sendiri tak tau jalan nak gi ketempat kursus (sebenarnya macam dah hafal jalan tu tapi tak confident ngan tak nak bayar parking...jimat kos daa)

Hala pergi jalan ok walaupun jammed. Hala balik jalan pun ok tapi ternampak pulak adegan yang sensor sket. Aku teguh mempertahankan mata aku masih ok untuk menguatkan apa yang aku nampak..hehe

adegan sebenar...

aku : eh eh orang tu tak pakai baju. nampak tet dia.

akak : kan lelaki tu

aku : pompuan,,tet dia mengkal weh & rambut dia panjang (siap tocang lagi)

akak : kau ni orang tu hitam pun kau boleh perasan. tambah2 dalam gelap sebab nak hujan.

aku: mata masih terang lagi aaah ..(dengan perasaan bangga)



part yg lucah tu semanya nampak jelas..sepatah kata hana ada syaitannn..nauzubillah

2 comments:

Zaharah said...

amboi kak sham cuci mate eh..heheee

oyo said...

tengok yg pertama rezeki,yg ke2 dosa haha..tp anak sdare aku dh cfmkan mmg pompuan pun,,dia dh slalu tgk waktu praktis bola kat situ

Nuffnang