mangga

Tuesday, July 20, 2010

Lawak Audit

Selepas berhempas pulas mengemaskini data untuk audit, aku pula terpilih untuk mengaudit di N9. Rasanya kali terakhir aku pergi audit di n9 ni tahun 2005. Kali ni cuma 2 orang auditor perempuan saja, so aku gi bersama sama kawan ku pada pagi semalam dan sampai ke n9 seperti yg ditetapkan jam 9.30am. Semasa dalam perjalanan kami terjumpa dengan rakan sekerja lain tapi aku tak pasti samaada dia satu kumpulan atau tidak dengan kami, siap potong memotong pulak. Sampai disana, cam biasa lah, mesti gi tandas dulu. Sampai tkt.2, nampak signage tandas, kawan ku terus meluru, aku rilek je tapi tanya gak, ye ke tandas wanita. Betul kata kawan aku. Sambil tunggu depan lif ada yang menegur tapi aku jawap tunggu kawan. Pastu kami pergi ketempat yang perlu diaudit di tkt. 3. Aku tanya tandas wanita kat mana eh. Kat sebelah, dia orang jawab. Kat Tkt.2 tu tandas lelaki ke pompuan, lelaki kata dia orang. Aku dah nak ketawa tapi gi tandas sebab dah tak tahan.
Balik dari tandas aku citer kat kawan aku. Aku tanya camna kau confident kat tkt2 tu tandas wanita. Habis kat dalam tu takda bowl pun cam yg biasa kita tengok ada dalam tandas lelaki. Yalah tapi kan takda signage gambar pompuan pun kat situ, kata aku..
Aku dah gelak kuat bila dia kata kat toilet sebelah dia ada orang gak. Seb baik orang tu tak kuar saing ngan dia, kalau mahu haru biru. ni citer sebelum bermula audit..apalah agaknya anggapan orang menegur aku masa depan lif tu ehh..

1 comment:

Zaharah said...

hahahaaa...
nseb akak xsame masok toilet ek..
kalo terserempak ngan laki kt dlm toilet mahu x haru biru di buatnyer :)

Nuffnang